“A legfontosabb, hogy a cégek ne felejtsék el: az interneten emberek vannak jelen. Úgy kell beszélni hozzájuk, úgy kell megszólítani őket, mintha az egyes emberekhez szólnának, nem szabad általános érvényű üzeneteket szórni feléjük. Senki nem szereti, ha olyan reklámüzeneteket kap egy cégtől, hogy “az én termékem jobb”, ezzel nem szólít meg senkit, ez régimódi, buta reklám. Ehelyett kapcsolatot, párbeszédet kell építeni az emberekkel, és ezt szórakoztatóan, humorosan kell megtenni. De a legfontosabb, hogy a cégek maguk is tudjanak nevetni magukon, és ne vegyék magukat túl komolyan. Amikor a blogolás elindult, és az első cégek is saját blogokat indítottak, gyakran nem fogták ezt fel, és teljesen lapos, érdektelen blogokat indítottak. De ki a fene akar mondjuk egy mosóporgyártó cég dolgairól olvasni a blogján?” (origo.hu)