Az új galambos testápoló reklám azzal akar nyomulni, ami végülis nem lenne baj, hogy nem éppen cérna vékony és hibátlan (kiretusált) női testeket mutogatnak benne. Az elv tökéletes. Végre a valóságot mutatja, hiszen a strandon végig menve több nagyfenekű és rengő hasú nőt látunk, mint anorexiásat.
Összevetve azonban egy 90-60-90-es nőket felvonultató reklámmal rögtön feltűnik az előző reklám álsága. Míg a kamera hosszasan elidőzik a művileg gondosan megszépített domborulatokon, addig a valódi görbületeket csak épp egy villanásra mutatja. A sok, természetes szépségből alig látszik valami a gyors képváltások következtében. Csak sejtet, de nem mutat és nem vág szembe az igazsággal: “Nesztek! Én így nézek ki! Én ilyen vagyok! Ez az igazi nő, nem az a deszka!”
Igen, vannak összekapcsolódó kis körök, de többnyire ezek nem érintkeznek. Nem tudom, van-e értelme a teljes integrálásnak, vagy így jó, ahogy van. S azt sem tudom, hogy egyáltalán tudnám-e egy egységes nagy körré alakítani ezt az egészet.