Kanyaros

Már úgy kezdek bele bármilyen feladat megoldásába, hogy számítok arra, lesz benne egy kanyar. Ha valami túl egyszerűen oldódik meg, az azért lesz gyanús.

Itt van példának az obiban vásárolt – rendelt – két fali lámpám ügye. November végén nagy lendülettel kinéztem a neten, boltban megrendeltem december elején, mert nem volt készleten nekik, majd egy hét múlva el is hoztam. Közben, még a megrendelés napján, kiderült, nincs is szükségem rájuk.

Amikor vettem át őket, megemlítettem a raktárosnak, hogy egyébként szeretném őket majd visszahozni, mert nem kellenek. Akkor az ürge felajánlotta, hogy meg is csinálhatjuk a visszavételezést, de mivel én rohantam haza, hogy fogadjam a korábban érkezett mosógép-szerelőket, lemondtam erről a lehetőségről. Sajnos.

Múlt pénteken ugyanis felcsapódtam a képzeletbeli ajtóra a Kökinél levő obiban. Én, naiv, azt hittem, elegendő a megrendelés, az előleg számla és a végleges számla a visszavételezéshez, de amint a vevőszolgálatos nőtől megtudtam, szükség lenne a blokkra is. Nem vagyok egy blokk kihajigálós ember, különösen ilyen vásárlások esetében, de most nem találom sehol ezt a bizonylatot, bárhogy is túrom fel az összes, esetleges fellelhető helyet. Őszintén szólva már azt is kétlem, hogy kaptam olyat. Ugyanis a kártyás fizetésről szóló, tranzakciós papír oda van tűzve a három dokumentumhoz, de más nincs. Ha lett volna blokk, gondolom, az is ott lenne.

Eleinte akartam hagyni a fenébe, de most inkább elmegyek abba az üzletbe, ahol rendeltem, hátha ott végére tudok járni az ügynek, és visszaveszik a lámpákat. Ha nem sikerül, akkor vagy eladom őket, vagy valamilyen úton-módon felszerelődnek a régik helyére. Nekem ez utóbbi a múlt hétvégén nem ment. (oké, nagyon nem is erőltettem a dolgot.)

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..