Hvg.hu – Reggel

A cikk tartalm??r??l, k??l??n??sen az utols?? bekezd??sekr??l a f??iskolai marketing tanulm??nyaim jutottak eszembe. Egy j?? marketinggel rendelkez?? v??llalat k??lf??ld??n ??gy pr??b??l szerencs??t, hogy el??sz??r felm??ri az ottani ig??nyeket, szok??sokat, az emberek izl??s??t, ??s a szerint pozicion??lja term??k??t, vagy v??ltoztat valamennyit a saj??t term??k??n, hogy az megfeleljen az ottani elv??r??soknak.
A p??ld??k k??z??tt hozt??k fel, pl. a nagy k??la gy??rt?? c??geket: a Magyarorsz??gon ??s, mondjuk, Szlov??ki??ban forgalmazott k??l??k elt??r??ek sz??nsavass??gukban, ??dess??g??kben – ??n is tapasztaltam. A term??k v??g??l is ugyanaz, kis m??dos?t??ssal. Mert a multic??gek c??lja a nyeres??gess??g ??s a piacszerz??s.

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..